اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

ارکستر آل فردوس… میراث اکسپو دبی آهنگ های خود را در سراسر جهان پخش می کند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبر گذاری امارات الیوم، ارکستر پارادایس که یکی از ابتکارات اکسپو سیتی دبی است، با هدف افزایش حضور خود در صحنه جهانی و ارائه راه‌هایی جدید برای بهره‌گیری از استعدادهای خود برای مخاطبان در سراسر جهان، قرارداد مشارکتی را با “The Orchard” برجسته امضا کرده است. ارکستر پارادایس به سرپرستی نوازنده بین المللی E. آر. رحمان، برای کشف افق های جدید، با ترکیب موسیقی کلاسیک عربی، شرقی و غربی. این توافقنامه تجربه موسیقی غنی ارکستر را با گستره جهانی The Orchard و تجربه آن در توزیع موسیقی و حمایت از هنرمندان ترکیب می کند، به این معنی که دوستداران موسیقی در همه جا می توانند به انتشارات ارکستر Paradise در پلتفرم های دیجیتال مختلف دسترسی داشته باشند.

به نوبه خود، استاد ارکستر پارادایس، مونیکا وودمن، گفت: “ما خوشحالیم که این سفر را با (The Orchard) آغاز می کنیم، زیرا این همکاری نشان دهنده گام مهمی در تلاش ما برای دسترسی به موسیقی کلاسیک و معاصر در خاورمیانه است. به تمام دنیا.» وی افزود: به عنوان یک ارکستر کاملاً زن که با هنرمندان مشهور جهان کار می کند و در مدرن ترین سالن ها اجرا می کند، همچنین فرصتی برای الهام بخشیدن به نسل بعدی نوازندگان زن است.

شایان ذکر است که ارکستر آل فردوس با “اکسپو 2020 دبی” نور را دید و به عنوان بخشی از میراث خود در اکسپو سیتی دبی ادامه می دهد و به دلیل تنوع فرهنگی خود متمایز است، زیرا 56 نوازنده زن از 28 ملیت را گرد هم می آورد. با هنرمندان داخلی و بین المللی از جمله آندریا بوچلی و ووتر کلرمن، آنوشکا شانکار و خواننده و ترانه سرا همکاری کرده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا